Share/Save my site

Share/Bookmark

Sunday, January 23, 2011

Ivete Sandalo - Multishow Ao Vivo: No Madison Square Garden DVD 2010

2010 Brazil 24-track DVD. Ivete Sangalo’s concert at the Madison Square Garden in New York, on 4th September 2010 including collaborations with special guests: Juanes, Dave Mathews, Diego Torres, Nelly Furtado and Seu Jorge.



Tracks:
1. Brasileiro
2. Acelera Ae (Noite Do Bem)
3. Cade Dalila
4. Flores (Sonho Épico)
5. Desejo De Amar
6. Darte [com Juanes]
7. Pra Falar De Voce
8. Balakbak
9. Human Nature
10. Pensando Em Nos Dois [com Seu Jorge]
11. Me Abraca / Eternamente / Ta Tudo Bem / Pegue Ai
12. Where It Begins [com Nelly Furtado]
13. Eva / Alô Paixao / Beleza Rara
14. Meu Maior Presente
15. Easy
16. Ahora Ya Se (Agora Eu Ja Sei) [com Diego Torres]
17. Meu Segredo
18. Berimbau Metalizado
19. Qui Bele
20. Festa / Sorte Grande
21. Na Base Do Beijo
22. Voce e Eu (You And Me) [com Dave Mathews]
23. Making Of
24. Créditos



0 Comments:

Twitter Facebook Digg Favorites More